Developed in conjunction with Joomla extensions.

Державний архів Тернопільської області
Ukrainian English Polish Russian

Громадська приймальня

Графік прийому громадян: (в умовах адаптивного карантину):

понеділок 8:30 - 16:45,

обідня перерва 13:00 -13:45

Провітрювання, вологе прибирання, дизінфекція поверхонь у громадській приймальній:

11.00-11.20

15.40-16.00

Запити приймаються на адресу: zvern_archive_te@arch.gov.ua

 

Реєстрація та виконання запитів у держархіві здійснюється відповідно до Інструкції про порядок витребування документів соціально-правового характеру для громадян України, іноземців та осіб без громадянства, затвердженої наказом Міністерства юстиції України, Міністерства закордонних справ України від 21.09.2015 № 1786/272 та Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 02.03.2015 № 295/5.

До реєстрації та розгляду приймаються запити, надіслані поштою, електронною поштою та такі, що прийняті на особистому прийомі. У запитах, надісланих електронною поштою, має бути зазначена зворотна поштова адреса запитувача.

Виконання запитів в архіві організовується за наявності в запиті найменування організації, її місцезнаходження (для юридичної особи), прізвища, імені, по батькові, місця проживання (для фізичної особи), теми (запитання), хронологічних рамок запитуваної інформації.

Для юридичної особи обов’язковим є оформлення запиту на бланку установи за підписом керівника.

Анонімні запити (без зазначення прізвища, ім’я та по батькові заявника, повної поштової адреси) не реєструються і до виконання не приймаються.

У зв'язку з численними зверненнями громадян щодо розшуку документів з особового складу організацій і їх правонаступників, подаємо список із контактними даними (адреси, телефони), які вдалось з'ясувати. Додатково просимо всіх, хто має якісь уточнення чи інформацію про організації з нашого списку, звертатись за номером 52-44-95

Список фондів ДАТО по документах з особового складу

Види запитів, що надходять до архіву:

  • соціально-правового характеру;
  • тематичні;
  • персональні (генеалогічні та біографічні);
  • майнові.

Виконання тематичних, персональних та майнових запитів архів здійснює як платну послугу.

Безоплатно надаються відповіді на запити від судів, правоохоронних органів, органів державного фінансового контролю, а також юридичних і фізичних осіб, які передали документи на зберігання (фондоутворювачів).

Оформлення відповідей на запити здійснюється відповідно до Порядку виконання архівними установами запитів юридичних та фізичних осіб на підставі архівних документів та оформлення архівних довідок (копій, витягів), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 02 березня 2015 р. № 295/5

наказом Міністерства юстиції України від 02 березня 2015 р. № 295/5

Порядок подання до Укрдержархіву документів соціально-правового характеру, що витребуються для подальшого представлення в компетентні органи іноземних країн від 08.06.2016 № 02.3/1711.

Анкета для витребування документів з-за кордону Додаток 1 до Інструкції про порядок витребування документів соціально-правового характеру для громадян України, іноземців та осіб без громадянства.